
Martje Eggens krijgt van Rinse Kooistra bloemen als afscheid van BOS Welzijn Steenderen. Foto: Anita Bongers
Bedankt Martje, welkom Sylvia!
MaatschappijSTEENDEREN - Martje Eggens nam donderdag 26 september in dorpshuis De Kei in Steenderen afscheid als coördinator van de Bezoek- en Ondersteuning Service (BOS) van Welzijn Steenderen. Vanuit diverse kernen waren collega-BOS-coördinatoren uitgenodigd en werd Martje’s opvolgster Sylvia Breukink verwelkomd.
Onder het genot van een kopje koffie of thee en gebak was het een informeel samenzijn, waar oude banden weer werden aangetrokken en vooral ook kennis kon worden gemaakt met de nieuwe coördinator van de BOS. Namens het bestuur van Welzijn Steenderen stond voorzitter Rinse Kooistra stil bij het belang van de BOS binnen de gemeenschap en bedankte Martje voor de vele jaren van inzet. Hij wenste in één adem Sylvia Breukink veel succes in de komende jaren.
dekeisteenderen.nl








