De luchtballon van de BDU waarmee de ballonvaart wordt gemaakt. Foto: PR
De luchtballon van de BDU waarmee de ballonvaart wordt gemaakt. Foto: PR

Slagzin maken, ballonvaart winnen

Algemeen

ACHTERHOEK - Seesing Personeel schrijft, in samenwerking met Achterhoek Nieuws, een wedstrijd uit waarmee een gratis luchtballonvaart voor twee personen te winnen is.

Seesing Personeel - het uitzendbureau door Achterhoekers, voor Achterhoekers – is op zoek naar een aantal passende slogans. Daarbij moet je denken aan pakkende teksten die mensen even stil laten staan, laten nadenken. Die krachtig en helder zijn en sterk door hun eenvoud.

Wie denkt een briljant idee te hebben en wie inschat dat zijn of haar slogan gaat werken voor Seesing Personeel, kan zijn de slogan voor 15 februari per e-mail sturen naar info@seesingpersoneel.nl. Een paar voorbeelden zijn: 'Werk zoek je samen!', of 'Seesing werkt voor jou!'. Het advies is dus om het kort en krachtig te houden, zodat de lezer ervan zonder enige kennis weet waar het over gaat. Het moet overtuigen dat dit uitzendbureau dé plek is voor werkzoekenden of mensen die van baan willen veranderen; ongeacht hun niveau of gewenste functie.

Enkele tips
Voor een goede slogan hoef je doorgaans geen enkele moeite te doen om deze te onthouden. De kracht van de slogan in combinatie met de herhaling zorgt ervoor dat het vanzelf blijft hangen. De slogan verpakken in een rijm is ook een leuke manier. Grappige slogans, bijvoorbeeld die met een dubbele betekenis, doen het ook goed. Houd het in ieder geval simpel, want de kracht van eenvoud is niet te onderschatten.

Seesing Personeel roept iedereen op: "Laat je brein kraken, haal al je creativiteit naar boven en broed op dé Seesing Personeel slogan die gebruikt gaat worden in reclame-uitingen en voor promotiedoeleinden. Stuur jouw krachtige zin in en wie weet ben jij dan binnenkort de gelukkige winnaar van de twee luchtballonvaarttickets."

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant